Hlídač krav

29.12.2012 21:06

 

1. Když jsem byl malej říkali my naši,
dobře se uč a jez chytrou kaši,
až jednou vyrosteš, budeš doktorem práv.
Takovej doktor si sedí pěkně v suchu,
bere velký peníze a škrábe se v uchu.
Já jim na to ale řek chci bejt hlídačem krav.


Ref: já chci mít čapku s bambulí nahoře,
jíst kaštany a mýt se v lavoře,
od rána po celý den, zpívat si jen.
zpívat si pam pam pa....


2. K Vánocům mi kupovali hromady knih,
co jsem ale vědět chtěl, nevyčet jsem z nich,
nikde jsem se nedozvěděl, jak se hlídaj krávy.
Ptal jsem se starších a ptal jsem se všech,
každý na mě hleděl jako na pytel blech,
každý se mě opatrně tázal na moje zdraví.


Ref.:

já chci mít čapku s bambulí nahoře,
jíst kaštany a mýt se v lavoře,
od rána po celý den,zpívat si jen.
zpívat si pam pam pa....

 

3. Dnes už jsem starší a vím co vím,
mnohé věci nemůžu a mnohé smím,
a když je mi hodně smutno lehnu si do mokré trávy.
S nohama křížem a rukama za hlavou,
koukám nahoru na oblohu modravou,
kde se mezi mraky honí moje strakaté krávy.


Ref.:já chci mít čapku s bambulí nahoře,
jíst kaštany a mýt se v lavoře,
od rána po celý den, zpívat si jen
zpívat si pam pam pa....